info4tESO 2010 (i +)
La Informàtica de quart d'ESO ... i una mica més
divendres, 2 d’octubre del 2009
atencio
ATENCIÓ, el divendres 9 d'octubre es la data de recollida dels apunts en word
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada